logobalans
Fitness Klub Balans

 

 

 

 

Klub BALANS powstał z potrzeby ruchu i braku możliwości jej zaspokojenia. Miała powstać strefa aktywnego odpoczynku dla większości z nas. Tych, którzy chcą zwyczajnie zdrowo żyć i długo pozostać sprawnym. Dla niektórych jako miejsce realizacji zamierzonych celów, a dla innych jako alternatywa telewizji, komputera i nudnych wieczorów. 
Dlatego właśnie mamy różnorodność zajęć. Każdy jest inny i każdy lubi inny rodzaj ruchu. Jedynym wysiłkiem jest poświęcenie kilku godzin na odnalezienie tego, który sprawia nam frajdę, bez którego później trudno się obyć. Z korzyścią dla naszego zdrowia. 
A atmosferę mamy najlepszą, bo klub fitness musi być jak dom, tylko lepszy….
OFERTA 
ANB – atak na brzuch
Trening o charakterze kondycyjnym, gdzie jednocześnie wzmacniamy układ krążeniowo-oddechowy oraz skupiamy się na kształtowaniu mięśni brzucha. Część aerobowa zapewni spalanie tkanki tłuszczowej, natomiast druga część ma na celu spłaszczenie i wyrzeźbienie brzucha. Jest to trening dla wszystkich, modelujący sylwetkę
FIT BALL
Ćwiczenia na fit ball pozwalają rozluźnić całe ciało, poprawić koordynację ruchową, utrzymać równowagę i stabilizację. Balansowanie na piłce uaktywnia wiele grup mięśniowych. Są idealne dla osób mających kłopoty z kręgosłupem. Na zajęciach uczestnicy poddawani są treningowi relaksująco-rozciągająco-wzmacniającemu. W czasie zajęć nie obciążamy stawów
MAGIC BAR
Innowacyjny program treningowy Fitness ze specjalnymi sztangami. Połączenie treningu wytrzymałościowego i siłowego powodującego wyszczuplenie sylwetki i spalanie tkanki tłuszczowej bez znacznego zwiększenia obwodu mięśni. Spalanie kalorii trwa do 12 godzin po zakończonym treningu
MIX
Trening łączący klasyczne elementy aerobiku lub stepu przedzielonego ćwiczeniami wzmacniającymi poszczególne partie mięśniowe. Zaletą tej formy jest równoczesne zwiększanie siły mięśni i wytrzymałości ogólnej. Trening dla wszystkich
ZUMBA
Zumba to inspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Jest innowacyjnym systemem fitness, który przez świetną zabawę kształtuje sylwetkę, dba o kondycję i wprawia w świetne samopoczucie. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzka stworzą niepowtarzalną atmosferę. Zajęcia są rewelacyjnym podkładem do treningu aerobowego
TRAMPOLINY
Sesje treningowe z użyciem trampoliny można porównać do sesji ze stepem. Towarzyszą jej: szybka muzyka, energetyczna choreografia i świetna zabawa. Do treningu można włączyć hantelki, gryfy, piłki. Korzyści płynących z treningu na trampolinie jest wiele. Jest to świetny sposób na odstresowanie, wzmocnienie organizmu, poprawę wytrzymałości, koordynacji ruchowej, redukcję tkanki tłuszczowej. Poprzez aerobową formę treningu kształtuje się i wzmacnia różnego rodzaju mięśnie. W zależności od wykonywanych ćwiczeń będą to mięśnie: nóg, ramion, klatki piersiowej, kręgosłupa, pośladków, mięśnie głębokie. Trening ten, oddziaływuje nie tylko na mięśnie ale także wzmacnia więzadła rzepki, więzadła krzyżowe czy ścięgna np. ścięgno Achillesa.
TABATA
skutecznie pomaga spalić tkankę tłuszczową oraz poprawia wydolność organizmu. Jest tylko jedna zasada: należy ćwiczyć bardzo szybko, nie odpuszczając sobie i nie wydłużając przerw. Trening wskazany jest zarówno dla sportowców (bez względu na dziedzinę, którą się zajmują), jak i amatorów, którzy chcą zrzucić nadwagę i poprawić kondycję swojego organizmu
TRENING FUNKCJONALNY (również OBWODOWY)
Opiera się na zasadzie funkcjonalności ruchu, czyli możliwość jego wykorzystania w życiu codziennym. Każde ćwiczenie musi mieć swoje uzasadnienie funkcjonalne i powinno przekładać się na najczęściej wykonywane ruchy poza salą ćwiczeń. Trening poprawia balans, propriocepcję (czucie głębokie), stabilizację oraz siłę
STEP & SHAPE
Proste kombinacje choreograficzne pomogą w przyjemny sposób zadbać o część kondycyjną zajęć. Druga część lekcji przeznaczona jest na wzmacnianie skupione na kształtowaniu mięśni ud, pośladków i brzucha
JOGA
Odnajdź w sobie energie i poczuj pełnię życia! Joga integruje ciało i umysł, prowadzi do harmonii dnia codziennego, pozwala w wyjątkowy sposób funkcjonować w kontakcie ze sobą i otaczającym Cie światem. Przekonasz się jak łatwo odnaleźć w sobie spokój, jedność duszy i ciała.
STRETCHING
Statyczny trening rozciągający główne grupy mięśniowe. Zwiększa zakres ruchu, poprawia mobilność stawów i elastyczność mięśni. Zapobiega kontuzjom, rozluźnia po treningu dynamicznym, wysiłkowym. Pomaga zachować sprawność
TBC
Total Body Conditioning. Trening totalny, o najszerszym zakresie – pracuje całe ciało. Połączenie prostych układów i pojedynczych ćwiczeń, również z przyrządami i elementami
STREFA KARDIO
Do dyspozycji klientów pozostawiamy maszyny: bieżnie, orbitreki i rowery. Korzystanie z nich jest niezależne od grafiku, zawsze w godzinach otwarcia klubu.

 

Klub BALANS powstał z potrzeby ruchu i braku możliwości jej zaspokojenia. Miała powstać strefa aktywnego odpoczynku dla większości z nas. Tych, którzy chcą zwyczajnie zdrowo żyć i długo pozostać sprawnym. Dla niektórych jako miejsce realizacji zamierzonych celów, a dla innych jako alternatywa telewizji, komputera i nudnych wieczorów. 

Dlatego właśnie mamy różnorodność zajęć. Każdy jest inny i każdy lubi inny rodzaj ruchu. Jedynym wysiłkiem jest poświęcenie kilku godzin na odnalezienie tego, który sprawia nam frajdę, bez którego później trudno się obyć. Z korzyścią dla naszego zdrowia. 

A atmosferę mamy najlepszą, bo klub fitness musi być jak dom, tylko lepszy….

 

Strefa klienta Fitness Klub Balans - https://balans-konskie.cms.efitness.com.pl/

 

 

OFERTA 

 

ANB – atak na brzuch

 Trening o charakterze kondycyjnym, gdzie jednocześnie wzmacniamy układ krążeniowo-oddechowy oraz skupiamy się na kształtowaniu mięśni brzucha. Część aerobowa zapewni spalanie tkanki tłuszczowej, natomiast druga część ma na celu spłaszczenie i wyrzeźbienie brzucha. Jest to trening dla wszystkich, modelujący sylwetkę

 

FIT BALL

Ćwiczenia na fit ball pozwalają rozluźnić całe ciało, poprawić koordynację ruchową, utrzymać równowagę i stabilizację. Balansowanie na piłce uaktywnia wiele grup mięśniowych. Są idealne dla osób mających kłopoty z kręgosłupem. Na zajęciach uczestnicy poddawani są treningowi relaksująco-rozciągająco-wzmacniającemu. W czasie zajęć nie obciążamy stawów

 

MAGIC BAR

Innowacyjny program treningowy Fitness ze specjalnymi sztangami. Połączenie treningu wytrzymałościowego i siłowego powodującego wyszczuplenie sylwetki i spalanie tkanki tłuszczowej bez znacznego zwiększenia obwodu mięśni. Spalanie kalorii trwa do 12 godzin po zakończonym treningu

 

MIX

Trening łączący klasyczne elementy aerobiku lub stepu przedzielonego ćwiczeniami wzmacniającymi poszczególne partie mięśniowe. Zaletą tej formy jest równoczesne zwiększanie siły mięśni i wytrzymałości ogólnej. Trening dla wszystkich

 

ZUMBA

Zumba to inspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Jest innowacyjnym systemem fitness, który przez świetną zabawę kształtuje sylwetkę, dba o kondycję i wprawia w świetne samopoczucie. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzka stworzą niepowtarzalną atmosferę. Zajęcia są rewelacyjnym podkładem do treningu aerobowego

 

TRAMPOLINY

Sesje treningowe z użyciem trampoliny można porównać do sesji ze stepem. Towarzyszą jej: szybka muzyka, energetyczna choreografia i świetna zabawa. Do treningu można włączyć hantelki, gryfy, piłki. Korzyści płynących z treningu na trampolinie jest wiele. Jest to świetny sposób na odstresowanie, wzmocnienie organizmu, poprawę wytrzymałości, koordynacji ruchowej, redukcję tkanki tłuszczowej. Poprzez aerobową formę treningu kształtuje się i wzmacnia różnego rodzaju mięśnie. W zależności od wykonywanych ćwiczeń będą to mięśnie: nóg, ramion, klatki piersiowej, kręgosłupa, pośladków, mięśnie głębokie. Trening ten, oddziaływuje nie tylko na mięśnie ale także wzmacnia więzadła rzepki, więzadła krzyżowe czy ścięgna np. ścięgno Achillesa.

 

TABATA

skutecznie pomaga spalić tkankę tłuszczową oraz poprawia wydolność organizmu. Jest tylko jedna zasada: należy ćwiczyć bardzo szybko, nie odpuszczając sobie i nie wydłużając przerw. Trening wskazany jest zarówno dla sportowców (bez względu na dziedzinę, którą się zajmują), jak i amatorów, którzy chcą zrzucić nadwagę i poprawić kondycję swojego organizmu

 

TRENING FUNKCJONALNY (również OBWODOWY)

Opiera się na zasadzie funkcjonalności ruchu, czyli możliwość jego wykorzystania w życiu codziennym. Każde ćwiczenie musi mieć swoje uzasadnienie funkcjonalne i powinno przekładać się na najczęściej wykonywane ruchy poza salą ćwiczeń. Trening poprawia balans, propriocepcję (czucie głębokie), stabilizację oraz siłę

 

STEP & SHAPE

Proste kombinacje choreograficzne pomogą w przyjemny sposób zadbać o część kondycyjną zajęć. Druga część lekcji przeznaczona jest na wzmacnianie skupione na kształtowaniu mięśni ud, pośladków i brzucha

 

JOGA

Odnajdź w sobie energie i poczuj pełnię życia! Joga integruje ciało i umysł, prowadzi do harmonii dnia codziennego, pozwala w wyjątkowy sposób funkcjonować w kontakcie ze sobą i otaczającym Cie światem. Przekonasz się jak łatwo odnaleźć w sobie spokój, jedność duszy i ciała.

 

STRETCHING

Statyczny trening rozciągający główne grupy mięśniowe. Zwiększa zakres ruchu, poprawia mobilność stawów i elastyczność mięśni. Zapobiega kontuzjom, rozluźnia po treningu dynamicznym, wysiłkowym. Pomaga zachować sprawność

 

TBC

Total Body Conditioning. Trening totalny, o najszerszym zakresie – pracuje całe ciało. Połączenie prostych układów i pojedynczych ćwiczeń, również z przyrządami i elementami

 

STREFA KARDIO

Do dyspozycji klientów pozostawiamy maszyny: bieżnie, orbitreki i rowery. Korzystanie z nich jest niezależne od grafiku, zawsze w godzinach otwarcia klubu.

 

Regulamin Fitness Klub Balans

 

 

Kontakt:

695 074 727

email: balans.monika@gmail.com

 


SZYBKI KONTAKT

  • Adres: Partyzantów 13, Końskie
  • Telefon: 695 074 727
  • Email: balans.monika@gmail.com
  • Strona www: www.balanskonskie.pl

MAPA DOJAZDU